Támogatási politika
1. Általános rendelkezések
1.1. A HestiVill elkötelezett amellett, hogy magas színvonalú ügyféltámogatást nyújtson minden ügyfele számára. Célunk, hogy gyorsan és hatékonyan kezeljük az ügyfelek kérdéseit, problémáit és panaszait.
1.2. Jelen támogatási politika (továbbiakban: „Politika”) leírja azokat az eljárásokat és folyamatokat, amelyeket a HestiVill követ az ügyféltámogatás biztosítása során.
2. Ügyféltámogatás elérhetősége
2.1. Ügyféltámogatási csapatunk elérhető hétfőtől péntekig, 8:00 és 18:00 között, az alábbi csatornákon keresztül:
- Telefon: +36-30/686-2135
- E-mail: info@hestivill.hu
- Weboldal: https://hestivill.hu/arajanlat-kapcsolat/
2.2. Sürgős esetekben (pl. elektromos vészhelyzet) hétvégén és ünnepnapokon is próbálunk biztosítani támogatást, de ezt külön díjazás ellenében.
3. Támogatási folyamat
3.1. Kapcsolatfelvétel: Az ügyfél az első kapcsolatfelvétel során részletesen ismerteti a problémát, kérdést vagy támogatási igényt.
3.3. Első szintű támogatás: Az ügyféltámogatási csapat megpróbálja megoldani a problémát az első kapcsolatfelvétel során, ha az lehetséges. Ha a probléma összetettebb, vagy helyszíni beavatkozást igényel, a támogatási esetet továbbítjuk a megfelelő szakembernek.
3.4. Helyszíni támogatás: Amennyiben a probléma helyszíni beavatkozást igényel, a Szolgáltató technikusai a lehető leghamarabb időpontot egyeztetnek az ügyféllel a kiszállásra. A helyszíni kiszállás időpontja a probléma sürgőssége és a rendelkezésre állás függvényében kerül meghatározásra.
3.5. Megoldás és visszajelzés: Miután a problémát megoldottuk, tájékoztatjuk az ügyfelet az elvégzett munka részleteiről. Az ügyfelet megkérjük, hogy adjon visszajelzést a kapott szolgáltatás minőségéről.
4. Ügyfélkötelezettségek
4.1. Az ügyfél köteles a szolgáltatás teljesítése során megfelelő hozzáférést biztosítani a munkaterülethez és az elektromos berendezésekhez.
4.2. Az ügyfél köteles pontos és teljes körű információkat megadni a támogatási igény bejelentésekor, hogy a probléma gyorsan és hatékonyan megoldható legyen.
4.3. Az ügyfél köteles betartani a Szolgáltató által adott használati és karbantartási utasításokat a garancia érvényességének biztosítása érdekében.
5. Adatvédelem és biztonság
5.1. Az ügyfeleink személyes adatainak védelme kiemelten fontos számunkra. Az ügyféltámogatás során gyűjtött adatokat a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük.
5.2. Az ügyféltámogatási folyamat során az ügyfél által megadott információkat kizárólag a probléma megoldásához és a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben használjuk fel.
6. Változtatások a támogatási politikában
6.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Támogatási Politikát bármikor módosítsa. A változtatások a Szolgáltató weboldalán történő közzététellel lépnek hatályba.
6.2. Az ügyfeleknek javasoljuk, hogy rendszeresen ellenőrizzék a Támogatási Politika frissítéseit, hogy mindig naprakész információkkal rendelkezzenek.