Támogatási politika

1. Általános rendelkezések

1.1. A HestiVill elkötelezett amellett, hogy magas színvonalú ügyféltámogatást nyújtson minden ügyfele számára. Célunk, hogy gyorsan és hatékonyan kezeljük az ügyfelek kérdéseit, problémáit és panaszait.

1.2. Jelen támogatási politika (továbbiakban: „Politika”) leírja azokat az eljárásokat és folyamatokat, amelyeket a HestiVill követ az ügyféltámogatás biztosítása során.

 

2. Ügyféltámogatás elérhetősége

2.1. Ügyféltámogatási csapatunk elérhető hétfőtől péntekig, 8:00 és 18:00 között, az alábbi csatornákon keresztül:

  • Telefon: +36-30/686-2135
  • E-mail: info@hestivill.hu
  • Weboldal: https://hestivill.hu/arajanlat-kapcsolat/

 

2.2. Sürgős esetekben (pl. elektromos vészhelyzet) hétvégén és ünnepnapokon is próbálunk biztosítani támogatást, de ezt külön díjazás ellenében.

 

3. Támogatási folyamat

3.1. Kapcsolatfelvétel: Az ügyfél az első kapcsolatfelvétel során részletesen ismerteti a problémát, kérdést vagy támogatási igényt.

3.3. Első szintű támogatás: Az ügyféltámogatási csapat megpróbálja megoldani a problémát az első kapcsolatfelvétel során, ha az lehetséges. Ha a probléma összetettebb, vagy helyszíni beavatkozást igényel, a támogatási esetet továbbítjuk a megfelelő szakembernek.

3.4. Helyszíni támogatás: Amennyiben a probléma helyszíni beavatkozást igényel, a Szolgáltató technikusai a lehető leghamarabb időpontot egyeztetnek az ügyféllel a kiszállásra. A helyszíni kiszállás időpontja a probléma sürgőssége és a rendelkezésre állás függvényében kerül meghatározásra.

3.5. Megoldás és visszajelzés: Miután a problémát megoldottuk, tájékoztatjuk az ügyfelet az elvégzett munka részleteiről. Az ügyfelet megkérjük, hogy adjon visszajelzést a kapott szolgáltatás minőségéről.

 

4. Ügyfélkötelezettségek

4.1. Az ügyfél köteles a szolgáltatás teljesítése során megfelelő hozzáférést biztosítani a munkaterülethez és az elektromos berendezésekhez.

4.2. Az ügyfél köteles pontos és teljes körű információkat megadni a támogatási igény bejelentésekor, hogy a probléma gyorsan és hatékonyan megoldható legyen.

4.3. Az ügyfél köteles betartani a Szolgáltató által adott használati és karbantartási utasításokat a garancia érvényességének biztosítása érdekében.

 

5. Adatvédelem és biztonság

5.1. Az ügyfeleink személyes adatainak védelme kiemelten fontos számunkra. Az ügyféltámogatás során gyűjtött adatokat a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeljük.

5.2. Az ügyféltámogatási folyamat során az ügyfél által megadott információkat kizárólag a probléma megoldásához és a szolgáltatás nyújtásához szükséges mértékben használjuk fel.

 

6. Változtatások a támogatási politikában

6.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Támogatási Politikát bármikor módosítsa. A változtatások a Szolgáltató weboldalán történő közzététellel lépnek hatályba.

6.2. Az ügyfeleknek javasoljuk, hogy rendszeresen ellenőrizzék a Támogatási Politika frissítéseit, hogy mindig naprakész információkkal rendelkezzenek.

 

 

Tapasztalt villanyszerelő csapatunk gyors, megbízható és szakszerű szolgáltatásokat kínál. Kérjük, keressen minket bizalommal bármilyen elektromos problémával vagy kérdéssel!

Jognyilatkozat: © 2024 HestiVill. Minden jog fenntartva. Az oldal tartalma és designja szerzői jogvédelem alatt áll.